Kampania społeczna
09.07.2018

Uważni Rodzice

Hasła kampanii / kluczowe przekazy: Rodzicielstwo to wyzwanie. Uważaj, żeby czegoś nie przegapić.

Cele: Kampania zwraca uwagę na kluczową rolę rodzicielskiej uważności w ochronie dzieci przed zagrożeniami online. Przekazy kampanii koncentrują się na problemie uwodzenia dzieci w sieci.

Adresaci: rodzice, opiekunowie, dzieci, młodzież, nauczyciele

Czas trwania: listopad 2017 – styczeń 2018

Media: broszura, strona internetowa, artykuły w prasie i internecie, scenariusze zajęć

Organizatorzy i partnerzy: Kampania jest realizowana przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę w ramach działań Polskiego Centrum Programu Safer Internet. Głównym partnerem akcji jest Fundacja Orange. Patronat honorowy nad kampanią objęła Policja. Działania współfinansowane są ze środków fundacji OAK. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel.

Materiały kampanii: 

CTA Button
Close